li

Work hard, Play hard... et un peu de déconne!

Quand il n'est pas occupé par son herbier, le petit P sème des pierres blanches dans la forêt... Adepte de vieilles séries policères allemandes, il n'est pas peu commun de le trouver en train de manger la choucroûte devant la télé!


16 février 2007

Hair stories

Avis à la populaçion: Je suis à Genève ces temps, de lundi passé jusqu'à Noël a priori... Donc Java, bouffes et verres à Genève... Welcome!

Yesterday, after close to a week of hotel in Geneva, my colleagues and I were talking about the morning prep before we walk from the hotel together at 8 a.m. Everyone has their own little story

  • My project leader goes jogging

  • Flo needs to go brush his teeth after breakfast

  • ASc likes to wait outside a couple minutes in advance looking at the blue sky


and I?

  • My preparation takes the longest and I don't eat anything...

ME: It's the hair you know!!!
They collectively: Yeah right...
ME: Well, I have a jackson five hairdo in the morning...
*** laughs & silence ***
ME: Ok! I'll prove you guys...
Well, team, here you are a picture of me with my "normal" hairdo!



Have a good week-end as I know I will! I'm at the airport leaving for Barcelona in fifteen minutes...
P

2 Comments:

At 18 février, 2007 19:01, Blogger Michael said...

Je pense que cette photo peut te couter très cher... Job, amis, amies... Mais moi je t'aime comme tu es!!

 
At 19 février, 2007 01:16, Blogger P-Man said...

Le jour où je suis trop sérieux pour rire de mes cheveux, je t'autorise à me les raser :-)
P

 

Enregistrer un commentaire

<< Home